marți, 15 decembrie 2009

“S-o facem lată!”

Am primit duminica unul din cele mai frumoase cadouri de Craciun primite vreodata: un bilet la concertul lui Ştefan Bănică Jr., de la fratele meu care şi-a făcut o tradiţie din a merge în fiecare an de Crăciun la concertele lui.

Vreau să precizez că nu sunt nicicum fan Ştefan Bănica. De multe ori chiar mi s-a părut o persoana foarte plină de sine dar....acum cred că oarecum are şi de ce. Nu poţi să nu fii corect şi să nu-i recunoşti calităţile deosebite de artist şi mai ales de showman.

Concertul a început într-o atmosferă calmă, ascultam cu toţii liniştiţi pe scaune însă nu aveţi idee cum s-a sfârşit decât dacă aţi fost vreodată la un concert de al lui de Crăciun. Am dansat cu toţii, am cântat, am transpirat, am ovaţionat.....Ce să mai a fost o atmosferă super; m-am distrat pe cinste! Ca să nu mai pun la socoteală faptul că a fost o seară deosebită doar pentru faptul că am ieşit toţi trei aşa cum nici nu îmi mai aduc aminte de când nu am mai facut-o: sora mea, fratele meu şi eu.

Mi-au plăcut în mod deosebit două gospeluri pe care împreună cu band-ul le-au făcut să sune minunat: Rolling on the River şi Reach Out to Jesus. Are în backing vocals câteva voci geniale dintre care cel mai mult mi-a plăcut cea a Medianei Vlad (despre care am aflat căutând pe net că este soprană la Dacian). Invitat special a fost Laurenţiu Cazan care mi-a plăcut foarte tare prin anii '90, dar vocile celor doi mi s-au părut că nu se potrivesc aşa că nu consider foarte reuşit momentul acestui duet. Mi-au plăcut de asemnea foarte tare trupa de dansatorii (tineri, frumoşi, energici) şi colajul din melodiile lui Dean Martin.

Ah! Şi am simţit puţin atmosfera sărbătorilor pe care nu a reuşit să mă facă să o simt toată nebunia aceasta din jurul nostru legată de Crăciun care încearcă să ne fie indusă fără succes de diverşi încă de la sfârşitul lui octombrie.

Vă recomand cu căldură melodia din link-ul de mai jos....foarte bună....

Ştefan Bănică Jr.- Epilog

2 comentarii: