miercuri, 20 ianuarie 2010

Hai la film!

După atâtea comenatrii şi aprecieri cririce prezentate în mass-media, mi-a fost teamă că după ce voi vedea Avatar mă voi trezi cu depresii sau Doamne fereşte cu gânduri de suicid. Aşa că nu am ţinut morţiş să merg…doar că am cedat insistenţelor soţului meu şi curiozităţii mai ales după ce a obţinut şi Globul de Aur zilele trecute. Şi am fost la film….şi ce să vezi?


Pot spune că am văzut o poveste oarecum clasică, într-un scenariu bunicel, cu efecte speciale bune.......un film bun în care se poate observa înglobată foarte multă muncă. Se scot în evidenţă din nou trăsăturile mişeleşti ale omului care se închină banului şi lăcomiei de a obţine surse producătoare de averi cu orice preţ. Au fost câteva scene care mi-au trezit trăiri adânci, vreo doua care mi-au umezit ochii (mai ales cea în care Neytiri îşi plânge tatăl). Mi-a plăcut mult Sigourney Weaver care, ca de obicei, îşi joacă bine rolul. Mi-a plăcut viziunea în care este pictată o lume perfectă şi unitară. Una peste alta e un film bun, care merită văzut doar că mie mi s-a părut un pic cam prea lung. Cred că putea fi mai concentrat.


Adevărul este că mai spre final mi-a revenit în minte întrebarea pe care de când mă ştiu precum om conştient o am: Ce caut eu pe lumea aceasta? O lume fără valori, fără altruism, fără morală…….Dar staţi liniştiţi, nu mă gândesc să mă sinucid pentru că aş vrea să trăiesc pe Pandora (hahaha)!  Sper doar că aşa este în Rai!

Ne vedem la cinema! Poate la “The Princess and the Frog” sau sigur la “Alice in Wonderland”, care sper să fie într-o viziune gen „A Christmas Carol”(2009) pe care, apropo, dacă nu l-aţi văzut habr nu aveţi ce pierdeţi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu