sâmbătă, 16 ianuarie 2010

Avarul îndragostit

Am reuşit în sfârşit să mai ajung la teatru, pentru prima oară de când a început stagiunea aceasta (off!). De data acesta la Teatrul de Comedie. Ne-am adunat câţiva şi am văzut o piesă foarte drăguţă: o adaptare după “Avarul îndrăgostit” a lui Moliere.

Am râs foarte mult….bună piesa. M-au deranjat puţin influenţele manelistice dar în rest m-am distrat foarte tare. Întotdeauna m-am gândit la actori ca la nişte semizei. Mi se pare fenomenal că pot cânta, vorbi, râde atât de natural în faţa unei săli pline.

Piesa precum bine se ştie tratează proverbiala zgârcenie a omului care se închină banului şi care astfel nu mai ştie să se bucure de viaţă. Ba mai mult acset lucru îi îndepărtează pe cei apropiaţi şi nu numai, naşte tot felul de intrigi şi comploturi.

Cel mai mult mi-a plăcut Mirela Zeţa. Nu sunt o mare devoratoare de TV dar îmi plăcea de ea din ceea ce am reuşit să văd pe sticlă. Acum îmi place şi mai mult. Îmi aminteşte de o colegă din liceu care avea calităţi actoriceşti evidente (am jucat împreună în câteva piese în “marile spectacole” pe care le organizam în liceu) şi care sunt sigură că dacă ar fi urmat un astfel de drum ar fi avut succes.

Am avut norocul să prind reprezentaţie cu Dorina Chiriac dar din nefericire fără Marius Florea Vizante. Însă foarte tare mi s-a părut personajul “Che Guevarra”, un revoltat; am râs necontrolat pe poantele interpretatede Şerban Georgevici.

Ce să mai, e o piesă pe care merită să mergeţi să o vedeţi dacă vă e poftă de o porţie zdravănă de râs. Eu tocmai mă gândeam la faptul că premiera piesei a avut loc la Tatrul de Comedie încă din mai 2005 şi eu abia acum am văzut-o. Ruşinică…..

Mi-am promis solemn că o să îmi fac timp şi o să merg mai des la teatru şi am făcut deja o listă cu ce piese aş vrea să văd în această stagiune. Următoarea ieşire aş vrea să fie la Ion Dacian, aşa îşi doreşte şi fratele meu….Deci care vreţi să mergeţi la operetă?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu