vineri, 30 octombrie 2009

This is it

In aceasta seara am vazut “This is it”. Fie ca ascunde adevarata stare a lui Michael fie ca nu ideea este ca l-am vazut pe Michael Jackson artistul: magnificul dansator, magnificul cantaret.
Am simtit nevoia sa ma ridic si sa dansez (abia m-am abtinut), sa ma bucur ca pot trai sa ascult, sa vad, sa simt muzica, ritm, dans.

Pe de alta parte citind cele postate pe www.this-is-not-it.com imi dau seama ca o parte din sufletul meu aproba protestul, si ma numar printe fanii care sunt nemultumiti ca se musamalizeaza exploatarea Regelui.

S-au scris atatea si cu singuranta se vor mai scrie inca.....eu sunt prea mica sa pot scrie despre MJ. Stiu doar ca pentru mine conteaza MJ artistul si nu omul, spun doar ca pentru mine muzica lui ma face sa ma simt bine, imi da chef de viata si ma ajuta intotdeauna atunci cand simt ca nu mai pot trai intre oameni. Imi umple sufletul cu ceva divin, simt ca rautatile nu ma pot atinge.

Va jur ca nu sunt o plangacioasa (cine ma cunoaste stie asta) dar “Will you be there” reuseste sa ma faca sa plang de fiecare data cand o ascult. Ma simt de multe ori asa!!!

But they told me
A man should be faithful
And walk when not able
And fight till the end
But I'm only human.
..........................
In Our Darkest Hour
In My Deepest Despair
Will You Still Care?
Will You Be There?
In My Trials
And My Tripulations
Through Our Doubts
And Frustrations
In My Violence
In My Turbulence
Through My Fear
And My Confessions
In My Anguish And My Pain
Through My Joy And My Sorrow
In The Promise Of Another Tomorrow
I'll Never Let You Part
For You're Always In My Heart.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu