miercuri, 22 februarie 2012

Sunt un suflet mutant!

Sunt dezarmată în fața lipsei bunului simț! Nu mai pot reacționa! Am ajuns oarecum la limită și sper să o pot lua de la început!
Finalmente oamnii prefăcuți, nesimțiti și pupători-în-curători mi-au cam dat de cap!
De cele mai multe ori nu mai știu cum ar trebui să mă comport tocmai pentru că nu înțeleg cum pot oamenii în general să se comporte ca și cum doar ei ar exista. Trăim într-un mediu comun în care  fiecare avem idei, sentimente, dorințe, aspirații....Ce este așa greu de înțeles?! Într-o zi, când totul se va sfârși toate acestea cât vor valora? Nu înțelegeți, oameni buni că nimic din toate acestea nu vor mai conta!
Doar cei apropiați si cele apropriate sufletului contează în final!

Cred că urăsc vremurile pe care le trăim! DAR.....mă adaptez! Sunt un suflet MUTANT!


Încotro alergăm?
Finalul este același, omule!
Nimic nu va mai conta într-o zi!
Pentru tine ca și pentru mine
finalul în esență
este la fel.
În valuri nebune ne avântăm,
aprige lupte purtăm,
sperând că vom dobândi victorii
la care nimeni nu a visat.
Nimic din toate acestea nu au vreun sens,
în cele mai simple cuvinte!
Poate caruselul nebun în care viața ne învârte
pe unii îi doboră!
Ce plăcere nebună simți TU
în a-l ajua?!
Dumnezeule dă-mi PUTERE.
Nu voi ceda!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu